fredag 29 augusti 2008

Funderingar

Kom att tänka på att det där med att skriva bok, just nu, kanske inte är så smart eftersom tiden redan är knapp som den är med; skolan, körkort, jobb, kevin osv. Så jag får nog skjuta på den idén ett tag till.

Halsen är fortfarande inte helt bra. Mycket rethosta nu och det är verkligen retsamt. Det killas hela tiden och helst av allt skulle jag bara vilja kliiiia med naglarna så det slutar någon gång.

Kevin vaknade tidigt idag men det berodde nog på att hon fick lägga sig tidigt igår. Han hade sovit en timme på dagis men var fortfarande trött när han kom hem så jag la honom men inte ville han sova heller. Så igår när klockan var 19 så var han så trött att han knappt orkade hålla ögonen öppna, så då blev det gröt sen mös vi i soffan en stund innan han fick krypa ner under täcket. Han ska till dagis vid 9 så strax ska vi äta frukost.

Själv ska jag sätta igång med skolan för en gångs skull! Syrran kom förbi med Företagsekonomi B böckerna igår så nu blir det plugga av! Hinner förhoppningsvis med veckans uppgifter under den tiden Kevin är på dagis. Har lite att ta igen men det fixar sig säkert :-)

Ikväll bär det som sagt av ut till Barköbro vilket betyder att jag måste packa grejer till mig och plutten. Skulle behöva tvätta igen men det hinner jag inte med. Får göra det på måndag istället.

Undrar hur Christer mår just nu? hehe :-P
Får se vilken parfym han köpte till mig nu då, jag gav honom 2 förslag och bad honom köpa den han tyckte lukta godast, så det kan med andra ord sluta precis hur som helst hehe. Men jag vet att båda luktar relativt gott så det spelar väl egentligen ingen roll. Jag ville bara slippa ta beslutet själv. Får se om han är snäll och ger den i en försenad födelsedagspresent eller inte ;-)

Men nu ska jag busa lite med plutten.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer