torsdag 21 augusti 2008

Movies

Felon ++++
Death at a funeral +++
Don't mess with the Zohan +++

Detta var de 3 filmer jag sett de senaste två dagarna.
Bäst var "Felon" som handlar om en kille som blir fälld för dråp. Man får följa hans tid i fängelset och hur han försöker hålla ihop sin familj samtidigt som han med alla medel försöker överleva i fängelset.

"Death at a funeral" var verkligen "dålig" humor men självklart skrattade man ändå. Det var en sån där film där allt som kan gå fel gör det också.. Man blir lite irriterad men samtidigt vill man se klart den för att se hur allt slutar.

"Don't mess with the Zohan", där Adam Sandler kör på med sin humor. Den var ok, men långt ifrån en av hans bästa filmer.

Snart är vardagen här och det längtar jag efter kan jag lova! Kanske blir lite tråkigt i längden men jag har beslutat att två dagar i veckan ska jag unna mig att åka iväg till stan för att simma. Sen jobbar jag ju varannan helg och då får man träffa lite roligt folk så jag ska nog klara mig.

Återkommer senare under dagen, nu blir det lite sen lunch och "sex and the city" ;-)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer