torsdag 14 augusti 2008

What's on my mind

Efter två veckor med den konstigaste situationen som jag någonsin varit i har jag beslutat mig för att ta tag i detta och dra mig ur innan det blir en total katastrof. Så nu har jag gjort det. Jag satsade och förlorade, stort! men sånt är ju livet. Jag stannade aldrig upp och tänkte efter och det får jag sota för nu.. Men en dag så är det min tur att vinna!

Sitter just nu och väntar på att Christer ska komma hit, då ska jag gå till bussen och åka iväg till östhammar och ha min första körlektion med körskolan. Är ganska nervös just nu men det ska nog gå bra trots allt *håller tummarna* Det är ju ändå bara en månad kvar till uppkörningen så nu måste jag fixa det här. Shit vad skönt det ska bli när man äntligen fått lappen. Då ska det firas kan jag lova.

Men nu ska jag äta något.

/jonna

the winner takes it all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer