fredag 15 augusti 2008

3 days left

3 dagar kvar till skolan börjar igen. 3 dagar utan tankar på prov, pluggande och stress. Mina 3 "sista" dagar i "frihet". Vad ska jag göra dessa 3 dagar? Jo jag ska mysa med Kevin och bara ta det lugnt. Imorgon förmiddag ska vi gå och hälsa på Matte som flyttar till västkusten imorgon eftermiddag.. Kommer sakna dig syssling. Lova att hälsa på när du är i Gimo!

Resten av dagen ska vi inte göra något speciellt. Är det fint väder ska vi nog ta en långpromenad. Jag har verkligen varit dålig på motion-sidan den senaste veckan. Har inte stått på crosstrainern nånting och inte heller utfört någon annan motion, vilket är fruktansvärt dåligt. Har tänkt köra på crosstrainern varje kväll men jag har alltid varit för trött för att orka det. Samma sak denna kväll, tanken fanns där men så hamnade jag i telefon med exet och då blev jag alldeles för trött för att orka med ett träningspass. Nu är klockan för mycket, egentligen, men nu när jag sitter här och skriver känner jag att det skulle vara riktigt skönt att göra en 15 minuter intensiv träning. Bara jag kommer i säng innan elva så är det egentligen lugnt. Kevin vaknar vid 7 nu varje morgon. Så får jag mina 8 timmar så klarar jag mig bra ;-) Nej ska nog gå och plocka ur linserna nu och hoppa upp där med mp3-spelaren på högsta volym. Måste ju, annars kommer jag aldrig komma i form igen. Vågen har dock stått stilla på 58kg trots min slöhet och onyttiga matintag den senaste veckan. Men mitt mål för augusti var att komma ner till 57kg så jag får nog satsa lite för att klara det målet. Dra ner på kolhydrater och annat skit jag stoppat i mig den senaste veckan.. usch får ont i huvudet när jag tänker på vad jag ätit :-/ Nej nu blir det crosstrainern.

Önskar en trevlig helg till alla er där ute!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer