måndag 18 augusti 2008

Chocolate sauce or whipped cream.

Kollar på klockan och inser att jag har bråttom men jag känner för att skriva ett par rader så här på morgonkvisten. Jag ber om ursäkt för eventuella stavfel, jag ser dubbelt just nu (trött).

I slutet av denna vecka har jag en chokladsås-dejt hahaha. Har ni haft en sådan någon gång? Det är precis vad det låter som ;-) Får se när man lyckas klämma in den denna vecka som är mer eller mindre fullpackad med saker att göra. Känner redan nu att jag kommer bli irriterad eftersom exet är här och han är inte den som är snabbast att få något gjort.. Men men, om 2 veckor är Kevin inskolad och klar :-)

Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för dagen.

Godmorning Amerika! hmpf *harkel*.... Sweden!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer