söndag 3 augusti 2008

Poker!

Ikväll blir det pokerturnering i stan ;) Det ska bli riktigt kul. Var väääldigt längesen jag spelade poker så får se hur det går. Bara jag vinner över en viss person så blir jag glad. 100 kr kan jag lätt undvara för en trevlig kväll. En person som ska vara med och spela ikväll hade tydligen lyckats kvala in på PokerVM igår så det känns inte som att jag kommer gå därifrån med några större summor :P hehe. Men som sagt ska det bli kul.

Inga cigg nu.. usch det känns jobbigt! Samtidigt som jag vet att det är för det bästa (hälsan, ekonomin osv..) men den har varit min tröstpinne och egentligen är jag nog inte riktigt villig att ge upp den ännu MEN jag gör det ändå! Jag kommer inte bli så där att jag inte kan sitta med syrran om hon röker eller vara så där allmänt fjoppsig och inte ens kan stå bredvid någon som röker. Jag kan säkert även ta en cigg någon gång när det är fest men till vardags; NADA! Jag har ingen lust att hosta lungorna ur mig innan jag är 40 så då är det bara att sluta.

Igår kväll var Jonas hit. Vi spelade wii, snackade och kollade (försökte kolla) på filmen 21. Men vi gav upp efter en stund och Jonas åkte hem vid halv 12 på natten och då dök jag ner i sängen på en gång. Tur var det för Kevin vaknade vid 7 imorse och då var man fortfarande trött.
Pratade precis med Christer och han ska alldeles strax börja röra sig hit så jag ska försöka få liv i plutten snart och sedan handla, fixa lunch och städa undan lite.

Trevlig Söndag!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer