fredag 22 augusti 2008

By my own


Var ju till optikern idag, det visade sig att mina ögon var väldigt torra så nu får jag inte använda linser på flera dagar. Gaah! Det går bara inte. Imorgon är det jobb först och främst, då kan jag inte ha glasögonen (bara i nödfall), sen är det faktiskt tjejkväll och då vill jag inte komma i mina fula glasögon! Nepp nepp, det får bli glasögon på söndag och frammåt istället. Ska tillbaka till optikern på tisdag igen för att testa ut nya linser, IGEN! Jag kan bara hålla tummarna att det är Jonas som jobbar ;-) Idag var det inte det tyvärr.. to bad.

Dax att krypa ner under täcket. Jobb från 10-17.15 imorgon, bussen går 07.40 så ingen sovmorgon som väntar tyvärr.

Godnatt kära vänner!

[slängkyss]

j o n n a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer