söndag 17 augusti 2008

Cool Me Off

Dagens 20 minuter på crosstrainern kändes som en timme.. Nu är jag så trött att jag knappt orkar skriva på tangentbordet. Usch vad dåligt! Jag behöver verkligen komma igång och träna mera, orkar ingenting. Tanken var att jag skulle sätta mig och diska nu direkt efter ha tränat men det känns som jag skjuter på det tills imorgon istället, trots morgondagens tidsbrist.

Så imorgon ska mammas stora pojke börja på dagis. Tänk vad tiden går fort, att han redan blivit såå stor att han ska börja på dagis. Men denna dag har man väntat på, nu kan man äntligen få ihop till en vardag trots att jag är själv med skrutten. Denna termin har jag äntligen tid till att plugga som jag inte hade förra terminen (så denna termin har jag alltså inget att skylla på :-P). Det ska bli sååå härligt att komma igång med skolan igen och denna gång får jag faktiskt något riktigt bra ut av det; en yrkesbefattning. När jag är klar med denna utbildning är jag en utbildad ekonomiassistent med löneadministration. Då kan jag söka jobb på min utbildning, vilket förhoppningsvis kommer att gå bra.

Nej nu känner jag att det är dax att hoppa in i duschen och sen lägga mig. Lång dag imorgon.

Morfar har varit här idag och det var riktigt skoj eftersom jag fick leka med hans mobil :-)


Godnatt!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer