tisdag 26 augusti 2008

Shoppa

Har shoppat idag IGEN! Tror jag är beroende... Köpte följande; en snygg topp från Gina (stickad), ett spetslinne från Gina och en ny tanktopp (som jag redan har 4 st av men jag bara älskar dem) från Gina. Köpte även en tröja och en mössa till Kevin på Kappahl. Tänkte ta kort på mina inköp men eftersom jag är sjuk och håller på med tvätten så orkar jag helt enkelt inte. Istället kommer det en bild på mig med en utstyrsel jag verkligen gillar och känner mig bekväm i :-) Min nya mössa syns lite grann också.

Var ju hos optikern idag, det visade sig att ögonen mådde bättre men pga min förkylning får jag fortfarande inte använda linser på ett tag. Ska tillbaka IGEN nästa vecka, blää! och ingen Jonas heller så det känns ju inte såå kul. Men men, fick iaf ett par linser gratis så jag ska inte klaga :-)
Tänkte hinna med att träffa Emelie och Nathalie när jag ändå var i stan så jag ringde dem och de hade precis ätit och skulle strax röra på sig så jag bestämde mig för att möta upp Emelie tills jag kollade på klockan och insåg att jag höll på att missa bussen jag var tvungen att hinna med för att hinna till min körlektion. Så det sket sig helt enkelt. Men ska ju som sagt in snart igen så får hälsa på då istället, men då har ju Natha flyttat :'( Kommer sakna!

Nu är det dax att gå ut i tvättstugan igen återkommer med ännu ett inlägg så fort som jag kommer tillbaka.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer