måndag 11 augusti 2008

Vem kan släcka elden?

Idag blev det shopping på Ikea, faaarligt att gå in där. Men det blev inte så farligt dyrt ändå. Köpte faktiskt bara det jag redan planerat att köpa så det var duktigt av mig tycker jag :) Köpte en tavla som blev en fin färgklick i mitt annars svartvita vardagsrum. Men måste få in mer färg här känner jag, det känns lite kallt och tråkigt som det är nu. Vet bara inte vilken färg jag ska satsa på ännu.. Har ju haft grönt tidigare (inte mycket) men nu känns det som jag vill komma in med någon härlig höstfärg istället, möjligtvis orange men kan inte riktigt bestämma mig. Har inte hittat några snygga accessoarer i orange ännu, men egentligen räcker det med kuddfodral och en pläd men aja vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag nog fixa mina dvd-lådor och sedan ta en varm dusch innan jag kryper ner under täcket. Borde ställa mig på crosstrainern en stund men vet inte om jag orkar med det idag faktiskt.

/jonna

1 kommentar:

  1. Åh orange låter skitsnyggt du. fast grönt också :)

    SvaraRadera

Kommentarer