tisdag 5 augusti 2008

Headsup!

En sak som är riktigt roligt är att lära känna nytt folk, vilket jag gjort den senaste tiden. Mycket BT-folk så klart men en väg är inte rak eller ensam, den delar sig förr eller senare :) På torsdag blir det kanske poker igen, det håller vi tummarna för. Några extra hundralappar till i plånboken skulle inte skada. Får se om bröderna kan skrapa ihop något.

På fredag är det iaf stan som gäller för min del. Ska på synundersökning på Synsam, var "bara" 2 år sedan sist och nu behöver jag nya linser känner jag. Dessutom behöver jag kolla ögonen ifall jag behöver en ny sorts linser också.. Ja det visar sig. Efter undersökningen får vi se vad som händer. Förhoppningsvis träffar man lite roligt folk, vill gärna hitta på något nu när man äntligen har tid att göra det. I helgen är det jobba som gäller igen så helgen är körd, igen! Nästa vecka är det sista "lediga" veckan innan skolan börjar och Kevin börjar på dagis. Men vi ska ändå hinna med föräldramöte och jag ska ha min första körlektion i Östhammar. Veckan går säkert fort som vanligt och plötsligt är man tillbaka i vardagen. Inte för att det är något fel med det, ska bli skönt att ha planerade dagar igen. Längtar enormt efter att komma igång med att motionera. Får se vad det blir; simning, gym, promenader eller något annat? Oavsett så ska jag börja röra på mig! Det får bli någon gång mitt på dagen när Kevin är på dagis helt enkelt.. annars funkar det inte.

Mitt barn är ett charmtroll. Just nu springer han runt och letar upp sina leksaker och ger dom till mig :) Och säger man "puss" kommer han och ger mamma en puss på munnen. Underbara lilla älskling.

Nu ska vi busa lite innan det är gröt och läggdax.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer