onsdag 27 augusti 2008

In sickness...

Sjuk!
Feber, förkyld och ont i halsen, underbart! Det sista jag har tid med är att vara sjuk, har miljoner saker att göra och som toppen över i så åker Christer hem idag så jag får tusen saker till att göra på egen hand. Fast egentligen ska det bli ganska skönt att det bara är jag och Kevin hemma nu i fortsättningen, det är så jag vill ha det just nu. Kevin ska iofs vara på dagis mellan 9 och 14 imorgon och på fredag men då har jag förhoppningsvis kommit igång med skolan, sitter nämligen fortfarande och väntar på att mina böcker ska komma.
Och precis nu insåg jag att jag saknar en jäkla massa böcker, f a n ! Bara att beställa igen då. Ahh vad arg jag blir! Aja, huvudsaken att de kommer.

Nu ska jag springa ut och kolla posten, hoppas på att böckerna kommit!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer