söndag 24 augusti 2008

OS festen är slut och jag likaså

Halsont! Bläää... har väl egentligen mig själv att skylla när jag delade dippskål tillsammans med två som redan var sjuka igår på tjejkvällen. Köpa halstabletter idag och hoppas att det går bra på jobbet ändå. Blev bara 5 timmars sömn i natt men jag klarar mig nog till ikväll när jag kommit hem från jobbet, är ju hemma om "endast" 12 timmar :-) Jag får sova på bussen, det gjorde jag igår men det är helt omöjligt att hitta en bekväm sovställning utan att få nackspärr.

Imorgon är det mycket på listan igen, ovanligt va? Vill inte ens börja tänka på vad som behöver fixas här hemma.. Yajks! Det var så rent och fint här förra veckan (innan exet kom), jag hade äntligen fått lite ordning men nu är det samma stök IGEN! Blir tokig.. Jag hoppas verkligen jag hinner med att städa imorgon. (pedant, nähä? :-P)

Nu ska jag springa iväg till bussen, endast 9 grader ute, burr!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer