söndag 31 augusti 2008

En sexig sjungande karl

Fick en flashback för en liten stund sen. Jag ser det framför mig; en ruskigt snygg karl iförd endast strumpor, kalsonger och en keps står framför spegeln och sjunger med till en gammal goding. Jag har sett det här, jag var där, jag ligger i sängen bakom honom och ler. Klockan är mycket och vi är trötta men han sätter sig med gitarren i knät och spelar några svenska låtar, däribland Nordman. Jag somnar till hans gitarr och ljuden av honom när han sjunger. Jag ler inombords. Där vill jag vara, jag vill somna till de ljuden varje kväll. Jag vill ligga där i sängen bakom honom när han står där framför spegeln och låtsas att han är en artist, gungar fram och tillbaka med böjda knän och sjunger.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer