måndag 25 augusti 2008

...

natha, emelie, jag, sophie & maria
de finaste

Sitter här, trött.
Har en förkyld son här hemma som knappt sovit något i natt, vilket är ovanligt så därmed var min natt på soffan inte allt för givande i sömn. Var ju redan trött efter min knappa sömn natten innan. Så nu är man alltså seg som fan och har miljoner saker att göra men ingen ork.

Kevin är själv på dagis nu, tydligen många av barnen som var snoriga, men så kan det vara. Bra om han får vara lite snorig eftersom han knappt varit sjuk sedan han föddes.

I eftermiddag är det skolan som gäller och inga av mina böcker har kommit (jippi not). Men förhoppningsvis kommer de tills imorgon. Men jag har ändå inte tid att kolla i några böcker idag så det spelar ingen roll. Jag hoppas bara på att få mer information på vad vi ska göra så man vet hur man ska lägga upp terminen och hur tiden ska räcka till.

Det "där" mailet kommer nog aldrig komma. Vet inte riktigt vad jag förväntade mig heller ärligt talat. Jag faller alltid ner i fel gropar. Som jag sa till Erik igår; jag vet verkligen inte varför?! Men men, nya tag. Jag har ändå inte tid att lägga ner tid eller energi på detta men det går inte att leva ett liv utan känslor, kärlek och karlar ;-)

1½ timme kvar innan Kevin ska hämtas på dagis. Vad ska jag göra? Städa? Nja känns inte så lockande direkt. Men jag måste! Iaf hänga undan tvätten...

Kom igen nu Jonna!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer