torsdag 21 augusti 2008

2 nights with the brothers

Har precis kommit hem efter ha spenderat två nätter hos Nordan-bröderna. I tisdags så spelade jag och Erik lite poker, kollade på film och käkade pizza. Drack lite gjorde vi också.. vilket slutade med att vi körde "jag har aldrig.." jag skrattade så jag fick ont i magen. Vid ett tiden stupade jag ner i Markus stora säng alldeles själv :-) Sov som en gud! Tog en riktigt sovmorgon igår kan jag lova, klockan var över elva innan jag och Erik gick iväg för att köpa frukost. Sen kom Markus hem från sjukan. Hela dagen degade vi; kollade på film, spelade poker, jag lagade middag till gubbarna och Markus sjöng :-) hehe. Ja jag har helt enkelt haft två trevliga dagar i stan. Men nu var det skönt att komma hem till min lilla älskling.

Imorgon är det stan som gäller igen eftersom jag ska tillbaka till optikern. Kan inte sätta igång med plugget än eftersom jag inte fått mina böcker än, men efter måndag nästa vecka så blir det full fart frammåt ;-)

Ibland behöver man ta sig en riktig funderare på vad man vill göra... Det måste jag göra idag.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer