måndag 4 augusti 2008

400+ inte illa

Gårdagen gick bättre än förväntat kan jag bara säga, närmare bestämt gick jag 400 kr plus på pokern. Härligt härligt! Kom dit med 100 kr gick därifrån med 500 kr, vilket jag inte hade räknat med. Sen var kvällen trevlig i sig så det var något jag hoppas kunna göra igen snart :)

markus med sin blåtira.
Ser ni vad lik han är Matthias i Roomservice?

Kvällen slutade med att jag, Markus och Erik satt och glodde på Thaiboxning till runt midnatt. Men jag fick väääldigt ont i magen efter en stund så det blev alvedon och krypa ner under täcket. Sov som en stock fram till 6 imorse.. sen var det svårare att somna om eftersom någon inte kan dra ner persiennerna så det blir mörkt, hmpf!
Vid halv 10 blev det varma baguetter, precis vad jag hade beställt, till frukost. Sen bar det av hemmåt till Gimo igen.

Jessica och Henrik har varit på besök idag och det är alltid lika trevligt :) Vi fikade lite (de hade med sig en massa gott, fy fy fy!), spelade wii och lekte med Kevin. Sen när de åkte så kröp jag och plutten upp i soffan och började kolla på "She´s all that". Verkligen en gammal going :) Nu sover plutten så jag passar på att skriva ett par rader.

Idag vann jag min aktion som jag väntat så länge på! Äntligen är den min; http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=69237688
Jag var ute efter en vit, men den aktionen förlorade jag i sista sekunden så det här var den näst bästa helt enkelt. Ska ropa in ännu en snart tänkte jag! Så vackert det kommer bli med en sådan i hallen, wonderful :) Men denna kommer jag nog spara så länge utan den helsvarta som jag ska ropa in kommer få stå i hallen istället. Hur som helst så är jag glaaad.

Men nu ska jag titta klart på filmen.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer