måndag 18 augusti 2008

Så härligt!

Första dagen på inskolningen kunde inte gått bättre. Kevin stormtrivdes, jag och Christer gick ut från rummet ett tag och han märkte inte ens det :-) Enda gången han blev lite sur var när vi skulle gå hem, det ville han inte. Så jag har stora förhoppningar att det ska rulla på lika bra i fortsättningen också (pustar ut).

Nu håller jag på och fixar lunch till oss; sill och potatis. Mums! Synd att det är så tråkigt väder bara annars hade man kunnat ätit på balkongen (sill smakar alltid bäst i solsken). Så länge det inte regnar och blåser för mycket så är jag glad :-)

Jag vet inte hur jag ska stå ut att bo med Christer i 2 veckor! Redan en massa tjaffs.. det måste funnits många bra anledningar till att vi separerade :-P Jag har iofs fullt upp de närmsta 2 veckorna så förhoppningsvis så är vi inte hemma samtidigt så mycket. Skönt det ska bli efter de här 2 veckorna när vi bara behöver ses varannan helg. Det är nog bra för oss att vara ifrån varandra så vi kan bygga upp en bra relation. Just nu är det fortfarande så mycket negativa känslor som gör att det blir bråk hela tiden.

Nu ska jag fixa maten!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer