onsdag 6 augusti 2008

Pokerturnering!

Imorgon blir det poker igen, oj oj oj. Det ska bli skoj! Får se vilka stackare som blir av med sina pengar imorgon då. Mycket BT-folk tydligen för vi skulle börja spela kl.20 istället eftersom de flesta stänger imorgon. Men det gör inget. Jag ska först ner på stan och träffa "lillebror" innan det är dax att åka till Markus och spela. "Lillebror" har även utmanat mig på headsup efter pokern på kvällen så får se hur mycket sömn det blir imorgon natt :) Är så kul att komma iväg och göra något. Blir så rastlös att gå hemma och inte ha något att göra. Tänkte ju höra med pappa om att åka till Thun´s idag men tydligen hade de åkt till Kolmården, jahopp... Men det är samtidigt kul att vara hemma med Kevin men det här tråkiga vädret gör det trist. Han blir också rastlös av att bara vara inne hela tiden. Idag så sken solen en stund och då var jag snabb och klädde på Kevin för att gå ner och handla men vi hade knappt kommit halvvägs ner till Ica innan det började regna :( Så trist. Hoppas det är bättre väder nästa vecka så vi kan vara ute och leka.

"lillebror"

Christer kommer hit om ca.2 timmar och då ska jag och Kevin gå och möta honom vid bussen. Sen blir det att gå hem och laga middag. Ikväll ska jag nog försöka vinna tillbaka de 60 kronor som jag förlorade på 2 minuter igår på nätpokern, läskigt fort gick det. Satte bara in 100 kronor så de får jag ta från min vinst i söndags. Farligt det där.. 100 kr/månad är min gräns. Spelar jag bort dem så är det så, då får jag spela med låtsaspengar istället :P Men går jag plus så är det ju kul.

Men nu ska jag plocka undan lite här, lillen ligger och pratar i sin säng. Dax att sova middag nu.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer