lördag 2 augusti 2008

En väntan

Sitter här och väntar på att den där känslan ska infinna sig, den där känslan som säger att allt kommer bli bra nu. Jag gjorde det rätta, detta var för det bästa. Har plockat i lägenheten, fixat i ordning, precis som jag velat gjort de senaste 3 månaderna. Jag är pedantisk och att få ordning och reda är för mig nästan lika bra som orgasm men den känslan infinner sig inte heller.. Den där lyckan över att äntligen få ha mitt hem precis som jag vill, men den kommer inte. Jag känner mig bara nere, trött och sliten. Kan iofs vara för att jag jobbat som en idiot de senaste veckorna och nu vet jag att jag är ledig 7 dagar frammåt och kroppen slappnar av. Men blir knäpp av att se allt som ännu inte är fixat här hemma.. usch, så mycket att göra men så lite tid och ork.

Jag velar...

Skönt det ska bli med lite sällskap ikväll. Jonas kommer hit och kollar på film med mig, så skönt för han får alltid mig att skratta och le. Tack vännen för det!

Hoppas Maria & Natha dyker upp i veckan. Skulle vara så kul att träffa er!

Men nu ska jag se om inte plutten ska vakna så han får i sig lite middag.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer