söndag 31 augusti 2008

Piggare

Nu mår Kevin lite bättre, han sov i 2½ timme imorse när jag lagt honom och nu har han både fått i sig mat och mellanmål. Han sover just nu för 3e gången idag men det är bra att han kan sova. Efter den här tuppluren blir det att vara vaken till ikväll så han kan sova i natt.

Har precis kollat på "Made of honor", typiskt chickmovie och jag älskade den, eller älska är att överdriva men den var bra. Mycket beror nog på att det var Patrick Dempsey som spelade "Tom" och att det var det typiska "lyckliga i alla våra dar"-slutet (som det alltid är), behövde se en sådan film med ett sådant slut just idag. Åh lite romantik skulle inte sitta fel just nu..

Tänker tillbaka en tid. Minns bryggan vid Gimodammen, varma händer på ryggen, heta kyssar. En glimt av djupet i en annans ögon. Ett perfekt slut på en perfekt dejt. Trodde det var "the one".. Hopplös är jag! Att jag aldrig lär mig. Men fy fan vad jag tyckte om den killen. Han finns i mina drömmar om nätterna, i mina tankar på dagen. Någon vackrare har jag aldrig sett. Perfektion, från topp till tå. Vackra ögon, varma händer, mjuka läppar, breda manliga axlar och en härlig famn att falla in i. Hela min kropp och själ vill ha honom. Men jag spelade alla kort fel, kunde inte gjort det sämre. Och nu har jag bara de få minnena kvar.. Skit också!

Nu ska jag suga cigg och gråta krokodiltårar.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer