onsdag 6 augusti 2008

Energi!

Precis avslutat mitt pass på crosstrainern.. svettigt! men så skönt så här efteråt. Ser verkligen fram emot hösten när det blir regelbunden motion på gym/simhallen. Det var alldeles för många år sedan jag motionerade regelbundet.. fruktansvärt dåligt egentligen. Man mår så mycket bättre när man rör på sig.

Har varit väldigt trött de senaste dagarna, tror att det kommer efter helt enkelt. Var uppe i varv hela tiden när jag jobbade. Iofs så blir det inte mycket vila nu när man är hemma med skrutten, han är ju ett heltidsjobb han med :) Just nu sover han dock en stund så jag ska strax hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning för att gå ner och handla lite till middagen. Christer kommer hit idag. Ska ringa min far och höra om vi inte kan ta en tur till Thun´s, skulle behöva köpa ett par byxor, allt börjar hänga på en nu. Vilket iofs är positivt för då betyder det att det blivit resultat :) Vikten står ganska still på 58,5 kg ungefär men men har ju ändå gått ner från 62,5 kg så det känns bra. Har inte varit så duktig den senaste veckan, både chips och dricka har det blivit men försöker att låta bli.

Duschen nu!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer