lördag 16 augusti 2008

Det finaste!

Jag har haft en underbar dag med min son idag och ville bara dela med mig av lite bilder som jag tagit under eftermiddagen. Kevin är det finaste jag har och jag älskar honom över allt annat. Tack min lilla skatt för att du förgyller mina dagar!



Min lilla kille är inte såå liten längre.

Vi var iväg till lekparken en stund, det tycker Kevin är jätteroligt, speciellt när han kom på att man kunde kasta grus :)

En väldigt sur Kevin som blivit upplockad ur badkaret. Älskar att bada och avskyr när han måste komma upp.

Nu ska vi fixa lite gröt och mysa en stund i soffan innan det är dax för min lilla älskling att sova. Själv ska jag hoppa upp på crosstrainern (måste ju visa grannarna att man kan haha). Maggan, jag är så imponerad av dig som klarat av att gå ner så mycket i vikt, du är min inspirationskälla! Kom och hälsa på mig snart.

Hoppas alla får en trevlig lördagkväll.

/jonna

1 kommentar:

  1. Vad söt han är :) vad ska ni hitta på imorgon då? Patrik jobbar hela dagen så om ni vill hitta på något så är det ba att skicka ett sms :) kram kram//Mia å Meja

    SvaraRadera

Kommentarer