tisdag 12 augusti 2008

Fly i ro

Idag fick jag hem mitt arbetsintyg från Co-worker. Ett stort leende bredde ut sig på mina läppar när jag hade läst det. Det var ett väldigt fint skrivet intyg och ett väldigt bra för min del. Måste så klart dela med mig av ett stycke ur detta för jag känner mig riktigt stolt :)

"Jonna Holmgren har varit en mycket uppskattad medarbetare, både av CO-WORKER och av Biltema under sin arbetsperiod. Jonna har visat stort engagemang i sitt arbete, varit duktig med tider och att ställa upp vid behov. Jonna har under sina arbetspass på Biltema varit ett föredöme i sitt sätt att utföra de arbetsuppgifter som föreligger. Vi kan varmt rekommendera Jonna Holmgren för framtida arbetsgivare."

Min chef är den bästa! Jag kan varmt rekommendera Co-worker som arbetsgivare. Bättre kan man inte få.

Idag har varit en väldigt trevlig dag och produktiv, har hunnit med ganska mycket faktiskt. Maria har varit här nästan hela dagen och vi har snackat skit, käkat på Lyktan tillsammans med min syster, spelat wii med mera. Saknat dig gumman! Hoppas vi kan ses mer nu när vi båda pluggar igen. Som sagt så var min syster hit också, Kevin är verkligen tokig i sin moster :) Älskar min syster, hon är den bästa.

Idag har jag även varit på mitt första föräldramöte, på förskolan där Kevin börjar på måndag. Det var trevlig personal och även om informationen inte var den bästa så ska det nog gå bra. Nu är det bara att hoppas att det går bra för Kevin med inskolningen, men det tror jag nog att det ska göra.

Nu ska jag göra i ordning något att äta för magen kurrar hejvilt.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer