tisdag 5 augusti 2008

Keep on rising

Ni har alla hört uttrycket; "Det som inte dödar en gör en starkare..." Det som inte dödar mig gör mig starkare! Ilska är det absolut bästa sättet för mig att få omåttlig energi och vilja. Ilskan kokar inom mig just nu kan jag lova. De flesta av er som läser vet säkert vad som hände mellan mig och Christer i vintras, hans otrohet osv. När vi bestämde oss för att försöka igen hade jag ett krav; Han skulle aldrig någonsin mer kontakta den tjejen som han var otrogen med. Det kunde han inte hålla, tyvärr. Därmed min ilska. Nej nu är det slut på att vara förlåtande och förstående. Christer får gärna vara med den där tjejen, de förtjänar varandra.

Kevin står här bredvid och dansar till Wonderful days of 2008 så nu ska jag hänga på :)

/jonna

1 kommentar:

  1. ja hon sa att det var lite lågt när vi var där. Men att jag ska börja äta järntabletter i v20 sen. Men händer de fler gånger får jag ringa och fråga dom!

    SvaraRadera

Kommentarer