fredag 8 augusti 2008

Välkommen hem!

Hämtade precis ut mitt efterlängtade paket med min fina dialogtelefon som jag vann på aktion förra veckan. Den fungerar alldeles utmärkt och jag är riktigt nöjd kan jag lova. Carrie-style ;)
Välkommen hem min kära dialogtelefon!


Så nu är det bara tusen saker kvar på min inköpslista till den här lägenheten. Men en sak i taget. Nästa månad efter lönen kommit ska jag försöka komma iväg till ikea och inhandla bl.a 2 lackhyllor som ska sättas upp i Kevins hörna. Sen blir det nog lite grejer till just honom så att det blir en liten "pojk"-del i mitt sovrum. Sen är det resten kvar... lite tråkigt med tanke på att man bor i hyreslägenhet. Ser fram emot den dagen när man har ett eget hus som man kan göra vad man vill med! Åh då har jag miiiiljoner idéer kan jag lova. Men som sagt, en sak i taget.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer