lördag 2 augusti 2008

Empty nest

Idag flyttar Christer, blandade känslor inom mig. Samtidigt som jag vet att det är för det bästa så kommer det kännas tomt här hemma...

Gårdagen var seg. Kändes som jag skulle somna de sista timmarna på jobbet och direkt efter jag hade slutat skjutsade pappa mig till coop för att storhandla. Var inte hemma förrän 21 och då var man lagom mör. Käkade lite och damp ner i sängen på en gång.

Så trist med detta väder, hade hoppats på solsken idag men inte då. Hade varit skönt att ta en promenad med plutten. Är ledig en vecka nu och då ska jag vara med Kevin varje sekund. Usch vad jag saknat honom nu när jag jobbat.. Min lilla älskling. Men just nu är han lite sur, vaknade så tidigt och är fortfarande trött så han ska få sova en stund till men han vill inte riktigt det just nu. Ska gå in och lägga honom ner igen så får vi se om han somnar om. Sen ska jag plocka här hemma och hjälpa Christer att packa.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer