söndag 31 augusti 2008

Kul är spännande och kul

Ett livstecken, jag blev chockad.. "Kul är spännande och kul". Nu har jag gett mig in i leken igen. "Den som är med i leken får leken tåla". Ja så kan jag säga nu, men kan jag finnas där utan krav? Mjo.. jag tror det. Det visar sig. Jag har ju tid att tänka på det, minst 3 veckor. Distans, precis vad jag behöver just nu.

Jag saknar min vän Jonas. Tycker du ska komma och hälsa på mig snart! Jag vill skratta så där som bara du kan få mig att skratta. Sitta och snacka skit i timmar som bara vi kan. Analysera sönder saker och snacka goja. Ring mig gubben!

Nu ska jag faktiskt krypa ner under täcket fast klockan bara är 21.30. Jag ska nämligen upp tidigt imorgon för jag hade glömt bort att jag hade körlektion imorgon.. så typiskt! Har inte tid eller lust att köra men jag har inte heller lust att betala för en lektion som jag inte är med på. Så det är bara att kravla sig iväg till östhammar imorgon bitti, mormor får ha Kev tills jag är hemma igen. Sen ska jag iväg till skolan en stund och hämta en bok och prata med lärarna.

Sov så gott!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer