söndag 31 augusti 2008

Sleepless

Har inte fått många timmars sömn i natt. Kevin har vaknat många gånger och han har haft hög feber så han har sovit oroligt hela natten och själv kan man inte riktigt slappna av eftersom man är orolig. Han har inte heller ätit något idag, knappt velat druckit vatten och han somnade i min famn när vi satt uppkrupna i soffan. Nu ligger han och sussar i sin säng och jag hoppas han mår bättre när han vaknar för jag fick äntligen i honom alvedon.
Mamma ska komma över lite senare så vi kan hjälpas åt, det här är det värsta med att vara ensamstående, eftersom Kevin mår så dåligt vill han bara vara i min famn hela tiden och då blir det svårt att göra något annat. Så som sagt, mamma ska komma över så jag kan göra allt nödvändigt som måste göras idag.

Imorgon börjar nedtrappningen inför att sluta röka (den 9e september). Känner mig väldigt peppad den här gången. Tänk vad mycket pengar jag kommer spara!!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer